Sunday, December 31, 2017

ထ ာ း ခဲ့ ျခ င္ း မ် ာ း



က်ေနာ္တို႔က
ဂ်ိမ္းဂ်ိြဳက္စ္ကို သိတယ္
ခင္ဗ်ား နားမလည္ပါဘူး ဘိုႏို။

က်ေနာ္တို႔က
အိုင္ယာလန္အစိမ္းကို ခ်စ္တယ္
ခင္ဗ်ား မသိပါဘူး ဘိုႏို။

အိုင္ယာလန္ အစိမ္း
ရိုးမ အစိမ္း
အစိမ္း အစိမ္း
ထူပိန္း ႏိုးထ
အဘိုးအဘ အေမြ
အစိမ္းေလ
ခင္ဗ်ား မခံစားတတ္ပါဘူး။

ခင္ဗ်ား မပါလည္း
က်ေနာ္တို႔ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ႏိုင္ပါတယ္။

ဆက္ေလွ်ာက္
ဆက္ေလွ်ာက္
လမ္း ဆက္ေလွ်ာက္မယ္။

ခင္ဗ်ား မရွိလည္း
က်ေနာ္တို႔မွာ
ေသခ်ာတဲ့ဂီတေတြရွိတယ္
အားလုံးကိုေက်ာ္ျဖတ္မယ္
သနားတယ္ ဘိုႏို။

ခင္ဗ်ား ကူညီခဲ့မွဳအတြက္
က်ေနာ္တို႔ရာဇဝင္မွာ
စာတစ္မ်က္ႏွာ
ခင္ဗ်ားနာမည္ကို တစ္ဝက္ေရးထားမယ္။

ခင္ဗ်ားက
အမွန္တရားကို တစ္ဝက္ပဲ ခ်စ္တတ္ခဲ့တာကိုး။

က်ေနာ္တို႔ရထားက
ေရွ့ဆက္ထြက္သြားပါၿပီ။

ကိုစန္းေဇာ္ေထြးကို ထားခဲ့ရတာနဲ႔
ခင္ဗ်ားကို ထားခဲ့ရတာ
ထားခဲ့တာခ်င္းေတာ့ မတူဘူးေပါ ့ မစၥတာဘိုႏိုရယ္။ ။

ေ အ ာ င္ ေ ဝ း

(ဒီဇင္ဘာ ၃၁- ၂ဝ၁၇)

0 comments: